Son Yazılar

0531 946 85 75
0212 224 78 98

28 Mayıs 2013 Salı

Google Reklam - Adwords'ün Yararları

Google Reklam - Adwords'ün Yararları




AdWords hassas hedefleme ve ölçülebilirliğin yanı sıra kitlelere çok büyük oranda erişim olanağı sağladığından, büyük ölçekte yüksek bir Yatırım Getirisi elde etmek mümkündür. Bu faktörlerin her birine daha yakından bakalım:

Alaka Düzeyi : AdWords‘ün sunduğu en önemli avantajlardan biri, reklamları, kullanıcıların ilgi alanlarını ve yer, dil, demografi gibi birçok başka faktörü temel alarak hassas bir şekilde hedefleme olanağıdır. Sonuç olarak, kullanıcı alaka düzeyi yüksek reklamları görür ve bu reklamları tıklama olasılığı daha yüksektir. Ayrıca, arama motorlarındaki reklamlar yalnızca kullanıcının girdiği sorguya karşılık olarak gösterildiğinden, kullanıcının satın alma döngüsünün ilerleyen aşamalarında olması ve dönüşüm sağlama olasılığı daha yüksektir.


Yatırım Getirisi (YG) : Çevrimiçi reklamcılık tamamen ölçülebilirdir. Bu durum, reklamcılık hedeflerinize ulaşıp ulaşamadığınızın anlaşılmasını kolaylaştırır. Her kullanıcı tıklaması, izleyebileceğiniz ve istediğinizde iyileştirebileceğiniz belirli bir reklama, anahtar kelimeye ve arama sorgusuna bağlıdır. Bir eğilim fark ederseniz, anahtar kelimeleri, reklamları ve kampanya hedefleme seçimlerini birkaç saniye içinde oluşturabilir, değiştirebilir veya silebilirsiniz. Bu, YG’nizi artırma konusunda daha etkin olmanıza ve denetiminizin daha fazla olmasına olanak tanır.
Erişim : İnternet kullanıcıları Google’da her gün milyonlarca arama yapar. Google AdWords’ü kullandığınızda, etkin şekilde ürün, hizmet, bilgi ve web sitesi arayan dünya çapındaki bu geniş kitlenin bir bölümünü yakalama olanağına sahip olursunuz. Alakalı kullanıcı aramaları sırasında ürünlerinizi veya hizmetlerinizi sunarak, müşterinin satın alma döngüsünde önemli bir noktada görünür duruma gelirsiniz. Bu önemli nokta, kullanıcının sunduğunuz ürünleri veya hizmetleri etkin şekilde aradığı zamandır.
07:02 0

23 Mayıs 2013 Perşembe

Google Reklam - Dünyada E-Ticaret

Google Reklam Ve Dünyada E-Ticaret


Son zamanlarda etkisini göstermeye başlayan e-ticaret,işlemlerin en kısa sürede tamamlanmasını , kolaylaşmasını etkin bir hale getirmiştir. Son yıllarda yapılan bilgi iletişimini kolaylaştıran her türlü teknolojik gelişme sayesinde e-ticarette her gün biraz daha kayda değer gelişme sağlamaya başlamıştır. E-ticarete yaklaşımlar ise şu yöndedir; Teknolojinin gelişmesiyle beraber alışverişi tamamiyle elektronik hale çevirmektir. Dünyada Elektronik Ticaretin Yıllara Göre Dağılım E-ticareti genellikle Batı ve Kuzey Avrupa, Uzak doğu ülkeleriyle beraber Avustralya – Yeni zelanda hattını kapsayan bölgelerin ağ teknolojilerinin, bilişim alanındaki tüm çalışmalarının güvenlik olarak geliştiği yerlerde rastlıyoruz. Elektronik ticaret , internet üzerinde sunulan kaynaklar , hizmetler dünyanın her google ye reklam verme  yerinde anında erişim imkanı sağlamaktadır.


E-ticaretin 7gün 24saat dinamik olarak çalışabilen bir yapısı olduğundan dolayı zaman problemlerini de ortadan kaldırmakla beraber tüketici sipariş alma , alındı makbuzu,fatura tutarlılığı vb. izlemede yapılan hatalar e-ticaretle azalmaktadır.Web tabanlı pazarlama ve siparişi online geçmekte işletme lehine verimliliği arttırır.Pazar yapısını değiştirir. Google ilk sayfa reklam  Firmanın iş organizasyonu değişir.Sosyal ağların gelişmesiyle beraber e-ticaretinde sosyal anlamda yaygınlaşmasıyla rekabet ortaya çıkmıştır.


 Elektronik ticaretinizi sosyal alanda tanıtmak için Google reklamcılınağa gerek duymanız ön planda olmalı. Dünyanın arama motoru devi olan Google Adwords Reklamı ise internet reklamcılığı için önemli bir adım oluşturmaktadır.Anahtar kelimelerinize göre belirli bütçeyle beraber hem sizin hem de firmanızın karına olanak sağlayabilecek her türlü imkandan yararlanabilirsiniz. Belirli bir dinamik yapıya sahip olan Google reklam sizi ve firmanızı reklamlarıyla beraber sosyal ağlara taşır.
08:35 0

19 Mayıs 2013 Pazar

Google Adwords Reklam Vermek - Başarılı Reklam Kampanyası Oluşturmak


Adwords Reklam Vermek - Başarılı Reklam Kampanyası Oluşturmak



Başarılı metin reklamlar oluşturmaya yönelik ipuçları
İşletmenizle ilgili söylemek istediğiniz her şeyi birkaç kelimeye sığdırmak kolay değildir. İşe, reklamınızla ne yapmak istediğinizi düşünerek başlayın. Daha sonra, net, isabetli ve ilgi çekici (ve size çok fazla tıklama getirebilecek) bir reklam oluşturmak için bu makaledeki altı yönergeden yararlanın.

İşletmenizi, ürününüzü veya teklifinizi benzersiz kılan özellikleri vurgulayın
Ücretsiz nakliye? Zengin bir koleksiyon? Kullanıcılara söyleyin! İşletmenizi rakiplerinizden farklı kılan özellikleri ya da alanları vurgulayın.

Fiyatları, promosyonları ve özel teklifleri belirtin
Teklif ettiğiniz özel bir şey varsa, müşterilerinizin bunu görmesini sağlayın. Kullanıcılar, genelde bir şey hakkında karar vermek için arama yaparlar. Karar vermelerine yardımcı olmak için, kullanıcılara ihtiyaç duydukları şeyi verin.


Google Reklam Vermek


Müşterilerinize ne yapabileceklerini söyleyin
Bir ürün veya hizmet mi satıyorsunuz? Satın alabileceklerini söyleyin. Google reklam , Bir teklifiniz mi var? Bundan yararlanmak isteyeceklerdir. Satın alın, Hemen arayın, Sipariş verin, Göz atın, Kaydolun veya Fiyat teklifi alın gibi güçlü fiiller, müşterilerinize web sitenize geldiklerinde ne beklemeleri gerektiğini bildirir.

Reklam metninize anahtar kelimelerinizden en az birini ekleyin
Bu, söz konusu anahtar kelimeyi arayan kullanıcıların dikkatini çekebilir ve reklamınızın istedikleriyle alakalı olduğunu gösterir. Ayrıca, arama sonuçlarında olduğu gibi, kullandığınız anahtar kelime reklamınızda kalın harflerle gösterilir. Bu da, reklamınızın ne kadar alakalı olduğunu daha belirgin kılar.

Reklamınızı açılış sayfanızla eşleştirin
Bağlantısını verdiğiniz web sayfasına göz atın. Bu sayfaya açılış sayfası denir. Reklamınızda yer alan promosyonların veya ürünlerin, bu sayfada bulunduğundan emin olun. Ziyaretçiler sitenize geldiklerinde görmeyi bekledikleri şeyi bulamazlarsa, sitenizden ayrılabilirler.

Deneme
Her reklam grubunda üç ila dört reklam oluşturup her birinde farklı bir mesaj deneyerek, müşterileriniz için en iyi performansı gösterenin hangisini olduğunu öğrenin. AdWords, reklam grubundaki reklamlardan daha iyi performans gösterenleri otomatik olarak daha sık yayınlayabilir. Böylece, tahminlere göre hareket etmek zorunda kalmaz ve denemelerinizden öğrendiklerinizi temel alabilirisiniz.

Not: Yazı Google çalışanları tarafından hazırlanmıştır.
13:36 0

Google Reklam Paketi


Google Reklam Paketi 



Web sitenizin Google arama motorunda görüntülemek istiyorsanız Google Reklam hizmeti satın almanız gerekmektedir.
50 TL’ den başlayan fiyatlarla Google Reklam Paketi buradan satın alınabilir.
Ziyaretçi başına 2 kuruş maliyet ile başka hiçbir mecrada bu fiyata reklam veremezsiniz !
Üstelik ziyaretçiler %100 hedef kitlenizden!
Google Reklam Paketi satın almak için Sizde bize ulaşabilir ve en düşük fiyatlarla doğal sonuçların üstünde reklam alanlarında istediğiniz anahtar kelimelerde Google’ da çıkabilirsiniz.
10 dk içinde belirlediğiniz kelimelerde kendinizi Google’ da görmek istemez misiniz ?

Eğer web siteniz var ve sitenizden satışınız, siparişiniz, aldığınız telefon yoksa üzülmeyin..

Ekonomik Google Reklam Paketleri ile sizde kendinize en uygun Paketi seçin hemen ilk sayfada yerinizi alın !
08:40 0

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Google Reklam Vermek - Adwords Reklam Çeşitleri

Google  Reklam Vermek  - Adwords Reklam Çeşitleri



google reklam vermek
Google Adwords Google arama motoru, arama ortakları ve içerik ağında  reklam verebilmemizi sağlayan reklam sistemidir.

Adwords reklamları aşağıdaki şekilde gösterilmektedir.

Google Arama motorunda: Sağ tarafta veya en üstte sponsor bağlantı şeklinde.
Arama Ortakları Sayfalarında: Arama sonuçlarının en üstünde
İçerik Ortaklarının sayfalarında: İçerik ortaklarının belirlediği yerlerde görüntülenmektedir.

Google AdWords şunları sunar:


google reklam vermek

Hedef kapsam
Google da arama yapan kişilere artık reklam yapabilirsiniz. Google?ın arama sonuçlarında şimdiden görünüyor olsanız bile, AdWords, Google?da ve reklamcılık ağımızda yeni hedef kitleleri hedeflemenize yardımcı olabilir.

Daha fazla kontrol
İstediğiniz sonuçları alıncaya kadar reklamlarınızı düzenleyebilir ve bütçenizi ayarlayabilirsiniz. Çeşitli reklam biçimleri görüntüleyebilir, hatta reklamlarınızda belirli dilleri ve coğrafi konumları hedefleyebilirsiniz.

Ölçülebilir değer
Minimum harcama şartı veya süre taahhüdü söz konusu değildir. Üstelik, tıklama başı maliyet seçeneğiyle, yalnızca reklamlarınıza tıklanırsa sizden ücret alınır. Bu, bütçenizin her kuruşunun yeni potansiyel müşteriler kazanmak için harcandığı anlamına gelir.

google reklam vermek



Üstünlükleri nelerdir?
Diğer reklam mecralarına göre üstünlükleri nelerdir ?
Adwords reklamlarını diğer mecralardan ayıran en üstün özellikler şunlardır.

Tam sattığınız ürünleri arayan müşterilere ulaştırır.
Sadece reklamınıza ilgi duyan ve sitenizi ziyaret edenlere ücret ödersiniz.
Küçük reklam bütçeleri ile de reklam verebilirsiniz.
Reklamınızın verimini detaylı olarak ölçümleyebilirsiniz.
Google AdWords





Google AdWords günümüzde binlerce şirket tarafından maliyet verimliliği yüksek bir şekilde yeni müşteriler kazanmak için kullanılmaktadır.
AdWords anahtar sözcükleri belirli bir ürün veya hizmet hakkında bilgi arayan web kullanıcılarını doğru bir şekilde hedefler ve tam da bu kullanıcıların istediği reklamları gösterir.
Anılan program, tıklama başı maliyet (TBM) üzerinden fiyatlandırma esasına dayandığı için , reklamverenler sadece bir reklam tıklandığı zaman ödeme yaparlar, gösterim başı ödenen hiçbirşey yoktur.
Reklamverenler çok geniş bir dağıtım ağından yararlanabilmekte ve işlerine uygun destek ve maliyet düzeyini seçebilmektedirler.

Nerelerde gösterilir?
  Text Reklam Banner Reklam
Google Arama Motoru Gösterilir
Arama Ortakları Gösterilir
İçerik Ortakları Gösterilir Gösterilir
googlede reklam vermek 


Reklamlar nerede ve nasıl gösterilir ?
google reklam vermek

Google Arama motorunda: Sağ tarafta veya en üstte sponsor bağlantı şeklinde.
Arama Ortakları Sayfalarında: Arama sonuçlarının en üstünde
İçerik Ortaklarının sayfalarında:  İçerik ortaklarının belirlediği yerlerde

Sıralama nasıl yapılır?
Google arama motorunda bir reklamın sıralaması aşağıdaki formule gore hesaplanır.

Reklam sırası = TBM x Kalite Puanı
TBM : Tıklama başı maliyet. Her bir kelime için en fazla ne kadar ücret ödeyeceğinizdir. Kalite Puanı : İlgili reklamın alakalığının bir ölçüsüdür. Kalite Puanı anahtar kelimenin tıklama oranı (TO), reklam metininin alakalılığı, anahtar kelime performans geçmişi, ve diğer alakalılık faktörleri ile belirlenir.

Google reklamları istediğimiz ülke google de reklam  ve şehirlerde yayın-lanabilir mi?
Evet. Adwords reklamlarında ülke, dil ve bir kısım ülkelerde de şehir (Türkiye için mümkün) hedefli reklamlar oluşturabilirsiniz. Ancak bazı ülkelerde (Türkiye dahil) şehir hedefleme tam desteklenmemektedir. Bunun sebebi Türkiye IP altyapısının bağlantı konumunu tam olarak tespit edememesidir.


Reklamları istediğim saatlerde yayınlayabilir miyim?
Evet. Adwords reklamlarını istediğini gün ve saatte yayınlayabilirsiniz. Böylelikle bütçenizi kullanıcılara satış olasılığı yüksek olduğunu düşündüğünüz saatlerde gösterim yapmış olur ve bütçenizi ekonomik kullanmış olursunuz.

Geçersiz tıklama nedir ve nasıl tespit edilir?
Geçersiz tıklama Google google adwords reklam tarafından gerçek olmayan tıklamalara verilen addır. Google Adwords reklamları tıklama başı maliyetle fiyatlandığı için olası geçersiz tıklamaların tespiti çok önemlidir. Bunun için Adwords sistemi kendi içinde özel bir algortma çalışır. bu algoritma oluşan her tıklamayı IP bazında takip eder. Böylelikle aynı IP numarasından belli bir süre içerisinde oluşan
09:28 0

5 Mayıs 2013 Pazar

Google Reklam Vermek - Adwords'te Dikkat Edilmesi Gerekenler

Google Reklam Vermek - Adwords'te Dikkat Edilmesi Gerekenler




4- GOOGLE ADWORDS'e başlamadan DİKKAT
Google Adwords reklamcılık sektöründe son yıllarda kullanılmaya başladığından bazı yanlış uygulamalara maalesef şahit oluyoruz. Bu yanlış uygulamalar konusunda bilgi sahibi olmanız her açıdan faydalı olacaktır. 

İşte Dikkat Edilmesi Gereken Uygulamalar:

"KONTÖR UYGULAMASI"
Google Adwords'te kontör uygulaması yoktur. Bazı firmalar "kontör" kavramını kullansalar da gerçekte Google Adwords bütçe sistemi her ülkenin yerel parabirimi üzerindendir. Kısacası Kontör değil TL! 

"15DAKİKADA REKLAMINIZ GÖRÜNMEYE BAŞLASIN!" sloganı 
Google Reklamlarınızın 10-15 dakikada hazırlanıp görünmeye başlaması doğru bir uygulama değildir. Çünkü reklam kampanyaları oluşturulmadan önce yapılması üzerinde durulması gereken birçok önemli konu vardır. Reklamınızın hedefleri iyi belirlenmeli, web siteniz titizlikle incelenmeli, ürün veya sunacağınız hizmetlerin çerçevesinde kampanyalar dikkatlice oluşturulmalı, anahtar kelimeler doğru seçilmeli ve uygun reklamlarla eşleştirilmeli, bütçe ve reklam planlaması doğru tespit edilmeli, reklam kampanyalarının içeriği ve seçimi tüm bu analizler doğrultusunda yapılmalı.Bütün bunları yapmadan oluşturulan Google Adwords Google reklam verme reklam kampanyalarının ömrü, verimi ve etkinliği istenilen düzeyde olmamaktadır. 
Bir hastanın doktora gidip şöyle bir muhayene edilip röntgen, tahlil ,test vb hiçbir tetkik ve araştırma yapılmadan ameliyata alınması ne ise "15 dakikada reklamınız görünmesi" de odur. İçiniz rahat ediyorsa deneyin! 

"BAĞLANTI ÜCRETİ"
Google Adwords yeni hesap açılışlarında ve bir defaya mahsus olmak üzere 7TL civarında bir etkinleştirme ücreti alır. Bunun dışında herhangi bir bağlantı yada başlangıç ücreti yoktur. Bağlantı ücreti adı altında talep edilen diğer ücretlerin bağlantı ücreti olmadığı açıktır! 

"GEÇERSİZ TIKLAMA" korkusu
Google Adwords tıklama mantığıyla çalıştığı için reklam verenlerin kafasında artniyetli bir şekilde "reklamıma birileri defalarca tıklar mı?" sorusu gelebilir. Google Adwords "geçersiz tıklamaları" geliştirdiği 3 aşamalı sistemle tespit etmekte ve bunları maliyetinize yansıtmamaktadır. 
Google Adwords'ün geçersiz tıklama politikasının ayrıntılarını öğrenmek için tıklayın.  

google reklam vermek


"GOOGLE ARAÇLARI" Zaten Ücretsizdir
Google Adwords İnternet Reklamcılığı için kullanabilen Google'ın geliştirdiği birçok yardımcı araç vardır. Bu araçlardan Google Adwords kapsamında faydalanılabildiği gibi bağımsız olarak ta faydalanılabilir. Bunlardan bazıları; 
Google Analytics: Web sitenize yapılan tüm ziyaretler hakkında kapsamlı raporlama 
Google İnsights for Search: Arama trendlerini ve belirli arama Google ye reklam verme sorgularını bölge ve zamana göre grafiksel inceleme 
Google Maps: Harita bilgileri ve harita uygulamaları 
Ayrıca Google Adwords Bünyesinde Kapsamlı Raporlama, Anahtar Kelime Aracı, Trafik Tahmincisi gibi birçok uygulama mevcuttur. 
Bütün bu uygulamaları ücretliymiş de kendileri ücretsiz sunuyorlarmış gibi gösteren firmalara dikkat! 

5- GOOGLE ADWORDS'ü kimler kullanabilir?
Google Adwords'ü isteyen herkes ücretsiz olarak kullanabilir. Bu konuda zamanınız varsa , öğrenmeye açık bir insansanız 0'dan başlayarak her şeyi öğrenebilir ve kendi kampanyalarınızı yürütebilirsiniz. 
Ya da bu hizmeti bu işin gerçek profesyonellerinden daha kaliteli bir şekilde alabilirsiniz. 
Bu iki seçeneği bir örnekle açıklayalım: 
"Ekmek almak istiyorsanız : 
Ya;
  1. Gerekli malzemeleri (un,su,maya,tuz vs) alarak
  2. Uygun ortamı oluşturarak (Fırın sıcaklığı ve bekleme)
  3. Belli bir işgücü harcayarak (yoğurma, şekil verme vs)
  4. En önemlisi bütün bunlar hakkında yeterli bilgiye ve tecrübeye sahip olarak (fırıncılığın ayrıntıları) ekmek yaparsınız
11:00 0

3 Mayıs 2013 Cuma

Adwords Hesabı Neden Askıya Alınır?

Google Adwords Hesabı Neden Askıya Alınır?



"Google AdWords hesabınız, bu veya ilgili bir hesaptaki fatura bilgileriniz doğrulanamadığı için kalıcı olarak askıya alınmıştır. Daha fazla bilgi edinin ."


"Faturalandırma Adresinden Dolayı Adwords Hesabım Askıya Alındı Neden?"


     Tüm Adwords reklamverenlerin başına gelmiştir bu olay mutlaka. Reklamlarınız güzel bir şekilde dönerken bir ara dönmediğini farkedersiniz ve ne olmuş diye panele girersiniz ya da reklam kuponu gönderir Google Adwords size ki onlara reklam vererek farkı anlayın diye ama reklamı açınca incelemeye gider. Her iki durumda da kontrol etmek için panele girdiğinizde üstte kocamaman kırmızı şeritli bir uyarı " Adwords reklam hesabınız faturalandırma adresiniz doğrulanmadığından dolayı kalıcı olarak askıya alınmıştır" gibi (Tam olarak yazıyı hatırlayamadım). O anda heyecanlanırsınız neden diye araştırma içine girersiniz. Şimdi burada durun diyorum size. Öğrenmeniz gerekenler;

1. Adresinizin doğru ya da yanlış olması hiç önemli değil Google'ın geliştirdiği botlar sizi banlıyor

2. Boşuna Google Adwords iletişime gidip onlara yazmayın, çünkü banlanan hesapların yüzde biri sadece geri dönüyor. İletişimden yazarsınız dünya kadar derdinizi size otomatik bot mesajları gelir. Çalışanlar sizi tınlamaz bile. Malesef Google Türkiye bu şekilde

3. İşe yaramayan Faturalardan dolayı ve göndermeyi faturalardan dolayı Google Adwords neden hesap banlar sakın düşünmeyin derim:) çünkü mantığın bittiği yerde Google Adwords başlar
05:51 0