Son Yazılar

0531 946 85 75
0212 224 78 98

10 Nisan 2013 Çarşamba

Google Reklam Vermek İstiyorum


Google Reklam Vermek İstiyorum




Google Adwords uygulaması bildiğiniz üzere bir reklam uygulamasıdır.Bir çok işletmenin kullandığı Adwords reklam sistemi Bilmeyenler için Bir kez daha anlatmış olacağım. Adwords Google İnc. Markasıdır, Kullanıcılar google’de aylık ortalama milyarlarca arama yapıyorlar peki bunun bizimle ne alakası ve bize ne faydası var diye düşünebilirsiniz hemen siz sormadan cevaplandırıyorum.




Örneğin: Sizin bir firmanız mevcut işletmeniz ne üzerine olursa olsun. İster bir il’de ister bir kasabada hiç farketmez herkez adwords kullanabilir. Sizin bir oto yedek parça firmanız olduğunu varsayalım.Bir kullanıcı googleye herhangi bir araba hakkında yedek parça aradı adwords sayesinde kullanıcı o kelimeyi yazdığı anda Birinci sırada olmak istemez misinz ?

Kullanıcılar genellikle buna sizide dahil ediyorum ki google arama motorunda bir arama yapınca hemen ilk sıradaki siteye giriş yapıyoruz. İlk sırada olmak herzaman size ve işletmenizin gelişiminde, Satışlarda firmanızın tanınması ve daha saymadığım bir çok özellik elde ettirecektir.



Sektör farketmeden reklamlarınızı ister diğer konularımı araştırarak adwords reklam verebilirsiniz. İsterseniz de bana ulaşarak belirli bir komisyon oranı ile profesyonel bir şekilde reklamlarınızı yayınlayalım.

0 yorum :