Son Yazılar

0531 946 85 75
0212 224 78 98

11 Nisan 2013 Perşembe

Google Reklam Vermek - Sistem Nasıl Çalışır



Google Reklam vermek


Bildipiniz Üzere Dünyaca ünlü arama motoru Google İnc. Yaptığı uygulamalarla Dünya’da lider olduğunu bir daha gösteriyor, Gün geçtikce yeni yeni uygulamalara imza atan google Geliştirdiği adwords Reklamcılık programı ile Hem Reklam verenlere hemde aracı olan kişilere kazandırıyor.
Adwords uygulaması bir Google inc yapımıdır. Ana temamız Google Reklam, İnsanlar adwords’ü ismiyle bilmiyor olabilir.Mesela Google Kullanan bir insan Google’a Nasıl reklam vereceğini Araştırma yapmak ister, Bu durumda direk Adwords Kelimesi ile Google reklamcılık programını bulabilir fakat Adwords’ü bilmediğin için mecburen Google Reklam diye Araştırma yapacaktır. Yada Google Reklam Verme Gibisinden.




Gelelim Konumuzun Özüne sürekli olarak Google Adwords Kullanmak isteyen insanlara yardımcı olmaya çalışıyorum yazdığım konular buna örnek olabilir. Tamamen kullanıcıya özgün bir şekilde Özet geçerek adwords reklam vermek isteyen insanlara Kolaylıkla hesap kurulumunu gösteriyorum. Sağ bölümde ki arama kutusuna Adwords kurulum,Adwords kayıt Yazarsanız size gerekli bilgileri orada yazdımı söyleyebilirim.

Buna karşın olarak yeni düzenleyeceğim projelerde konuları hem yazılı hemde görüntülü olarak sunacağım, yani video’lu anlatım yaparak sizleri daha doğru bir şekilde yönlendirmeye çalışacağım. Sizler Gerekli konuları site’mde bulabilir ve paylaşabilirsiniz.  Eğer ki, ben bu konuları okumak ile zaman harcıyamam diyorsanız, %10 komisyon oranı ile Reklamlarınızı ben yayınlayabiliyorum.



Doğru ve Çarpıcı reklam metinleri, İnsanların ilgisini çeker ve reklamlarınız için iyi performans sağlar. Adwords kullanmak için gerekli bilgiye sahip olmayada bilirsiniz. Fakat  olaya şu şekilde bakınız, Bir proje yapacaksınız ve organizasyon şirketi ile anlaşmadan yapmak istiyorsunuz.  Projede eksiklikler olabilir bu konuda suçlu siz olabilirsiniz.

2 yorum :